28-08-13

Ik geef nog steeds 1.000 euro voor een bewijs v/h doorbreken v/d geluids-MUUR

a.jpgDe geluids-knal om 14.30u is geen bewijs. Het leger moet de VLUCHT-gegevens vrijgeven. Van waar naar waar vloog de F-16? Hoelang duurde die vlucht? En dan kunnen we de zaak WETEN op basis van die MEET-resultaten...

Zoals minister KERRY GEEN BEWIJZEN kan geven van het gebruik van chemische wapens door ASSAD (omdat de bewijzen juist wijzen naar andere mensen), zo ook zouden de echte VLUCHT-gegevens v/h ministerie van DEFENSIE (kunnen) bewijzen dat de geluidsknal reeds optreedt bij de HELFT v/d GELUIDS-MUUR, zoals ik DAT nu al 19 jaar schrijf...
De meeste mensen blijven echter geloven dat men wel door de geluids-MUUR kan vliegen, terwijl de naam "MUUR" een duidelijk teken is dat er een probleem is.... (NOMEN est OMEN. De naam is een teken...)

OPROEP. Willen de vele mensen die de knal hebben gehoord HIER eens melden op welke plaats en op welk tijds-stip ze die KNAL hebben gehoord? En dan kunnen we zelf meten hoe snel de F16 ging...
PS. Eerdere postings over dit onderwerp... baumgartner-1  baumgartner-2 

18:40 Gepost door Mark Peeters | Permalink | Commentaren (6) |  Facebook | |

Commentaren

http://www.youtube.com/watch?v=6B4IVcCuIZE

Ge moogt uw 1000 euro houden. Dit was veel te gemakkelijk

Gepost door: Bram 2 | 28-08-13

Reageren op dit commentaar

Dag Mark, op basis van de "knal" + tijd gaan we gewoon de snelheid van het geluid kunnen achterhalen. Maar die weten we al, natuurlijk.

Gepost door: Dimitri S | 29-08-13

Reageren op dit commentaar

De Thrust SSC is nog een bewijs dat men zich wel degelijk sneller kan voortbewegen dan de geluidssnelheid.

http://en.wikipedia.org/wiki/ThrustSSC

Is een gehomologeerd land snelheidsrecord.

Gepost door: Nick | 29-08-13

Reageren op dit commentaar

Beste NICK(ollo MACHiavelli)>
De link die U geeft, verwijst naar de THRUST-2-prestaties in de ZOUT-woestijn van SALT-LAKE-city en dat moeten we dus met MEER dan één KORRELTJE ZOUT nemen, nl. met een HELE WOESTIJN aan ZOUT...

Bovendien ThRUST-2 is niet gelijk aan TRUST-1 en dat wil SUBLIMINAAL zeggen dat we de zaak NIET MOGEN VERTROUWEN...TRUST-NO(T)-ONE, want het doorbreken v/d geluids-MUUR met zijn bergip MACH-1 (en niet 1 MACH) is alleen maar een verwijzing naar NICcolo MACH-iavelli, die voorstander was het principe VIRTU(=stout-moedige MOED)... wat neerkomt op het "zo hard en zo veel liegen over een ZO GROTE LEUGEN", dat de meeste mensen het wel moeten geloven... terwijl het natuurlijk alleen maar gaat over een VIRTU-ele realiteit... zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Niccol%C3%B2_Machiavelli

Gepost door: MP | 29-08-13

Reageren op dit commentaar

bram2+Dimitri> Als men in dit filmpje de moeite had gedaan om de afstand en de tijd te meten, dan had men gezien dat DIT niet eens sneller was dan 600km/u....

De waterdamp die verschijnt achter de vleugels ontstaat omdat de luchtmolecules met de halve geluids-snelheid voor de vleugel worden weggeslagen, waardoor er achter de vleugel een bijna vacuum ontstaat... wat aanleiding geeft tot die water-damp... hetgeen men ook ziet bij hoge vliegtuigen, wat dan weer "ten onrechte" wordt verkocht als CHEM-TRAILS...

P.S. Als je effectief een meting doet waaruit blijkt dat men op zo'n laag niveau sneller gaat dan het geluid (of dat men merkelijk MEET dat meer haalt dan de helft v/d geluids-muur, dan krijgt U nog altijd die 1.000 euro... METEN=WETEN...youtube-film zonder meting is geen bewijs...)

Gepost door: MP | 29-08-13

Reageren op dit commentaar

Hoe heb jij die snelheid van 600km/u gemeten?

Hoe verklaar je dat de "waterdamp" zoals jij het zegt, hier geen spoor achterlaat, zoals dat bij condensatiesporen wel is?

Gepost door: Bram 2 | 30-08-13

Reageren op dit commentaar

De commentaren zijn gesloten.